18 Mart 2013 Pazartesi

Online HD Film İzle

Online Hd film izle
Online Sinema Portalı
Bugünkü yazımı oldukça farklı seçtim. Sebebine gelince insanlardaki yanılgı ve algı yanlışlığı beni sinir ediyor.
Film izleme sitesi nedir abicim? çevrende bir sürü domain ismi görürsün şunuizle.com, wcdeizliyoruz.com gibi domain adları sürekli kirletilir.
Algı yanılsaması insanlarda bu noktada oluşuyor işte. Bir site açtım amacım insanlara sinema portalı sunmaktan başka bir şey değildi.
Sinema portalı denilen olay kopyala yapıştır linklerle temayı beleşe kullanıp yapılmaz. Bir sürü web sitesi çöplüğü var ve insanlar artık kaliteli bir şeyler bekliyor.
Bu noktada youtube gibi ama sadece sinemaseverlerin istediklerini rahatça izleyebileceği bir ortam yapmayı düşündüm.
Sanırım başardım, yasallık peşinde koşan firmalar ne yapmak istediğimi anladılar ve yeterince yasal işleyişte bulunduğumu fark ettiler. Yükselen alexa değeri bunun en güzel örneği oldu.
Sunucu Amerika'ya taşındı filan filmler için yedekleme ücretleri ödendi, film paketleri alındı.Tema lisansı alındı ve seo çalışması adına bir sürü özveride bulunuldu.
2013 yılında telif hakkı diyen şirketleri yasallıktan bahsetmelerini pek etik bulmuyorum. Sonuçta bu işlerin geri dönüşü olacağı unutulmamalıdır.
Sen beni sıkıştırırsan, bende domain adıma ve ilerde başarmak istediğim şeye adım adım yaklaştığımda ve binlerce kullanıcıyı geçip, milyonlara hitap ettiğim zaman seni reklam konusunda epey bir sıkıştırırım.
Neden böyle bir şey açtım peki? Yaptığımız iş yasal gözükmesede youtube'a film bile ekleniyor şu anda ve bir çok sanatçı hatta firma youtube yalakalığı yapıyor.
Hani telif hakkı? eser sahibine sus payı vererek yada son kullanıcıyı küçümseyip, sadece şirketini düşünürsen son kullanıcının tokadı iner kafana böyle.
Yakında telif hakkı denilen olay kalmıcak ama bu at gözlüklü insanlar sen yasal iş yapmıyorsun demeye devam ederken bir yandan yüzlerinde maymun sırıtışıyla youtube'a video eklemeye devam edebilecekler pişkin pişkin.
Burası kendi sinema portalımız, her şeyin ödemesi yapıldı zaten ve yapılmakta hala ama yatırımcı mal mal sitelere yatırım yaparken ben telif hakkı ödemem arkadaşım.
Yatırımı yapsın, oradan film hakkını ödemede buluniyim bu kadar basit. Kimden film izleme hakkını almayı düşünüyorsanız zaten? Halktanmı? yoksa site sahibindenmi?
Tema ve eser sahipleri dışında saçmalık olarak görüyorum bu yapılanları açıkçası.
Youmurtube nedir peki? tamamen sinema içerikli insanların online olarak istediği filme rahatlıkla ulaşabildiği bir portaldır.
Aksi durumu düşünen varsa wcdeizliyorum.com denilen sitelere bakabilirler. Aradaki fark ve amaçlar bambaşkadır.
Bol bol sinemayla kalın www.youmurtube.com 


1 yorum:

  1. Güzel tanıtım olmuşl başarılar dilerim. Ayrıca bizimde site adresimizi incelemek isterseniz bknz. Online Film izle

    YanıtlaSil

İzleyiciler